فروشگاه الکترووبر با سابقه‌ای درخشان  بیش از 30 سال در زمینه ارائه تجهیزات برق صنعتی، همواره در تلاش است تا بهترین خدمات را به مشتریان عزیز ارائه دهد. در ادامه شما را با نحوه ثبت و تحویل سفارش در فروشگاه الکترووبر آشنا می‌کنیم:

  1. ساعات کاری فروشگاه الکترووبر:
    • فروشگاه الکترووبر در خیابان فردوسی، جنب بانک ملت، در روزهای غیرتعطیل از ساعت 9 صبح تا 20 شب بصورت یکسره آماده خدمت‌رسانی به شما عزیزان است.
  2. ثبت سفارش آنلاین:
    • شما می‌توانید به راحتی و در هر ساعت از شبانه‌روز سفارش خود را از طریق وب‌سایت، تلفنی از طریق تماس با شماره 0313206867، صفحه اینستاگرام الکترووبر و یا مراجعه حضوری به آدرس اصفهان، خیابان فردوسی جنب بانک ملت ثبت نمایید. با سابقه معتبر فروشگاه و نماد اعتماد الکترونیکی، شما می‌توانید با اطمینان کامل خرید خود را انجام دهید.
  3. زمان تحویل سفارش:
    • تمامی سفارشات پس از ثبت نهایی در طی 1 تا 3 روز کاری پردازش و آماده ارسال می‌شوند. سفارشات در اصفهان با پیک و در سایر شهرها از طریق تیپاکس یا پست ارسال می‌گردد. برای کالاهای حجیم یا سنگین نیز، هماهنگی لازم با مشتری جهت ارسال از طریق باربری انجام خواهد شد همچنین هزینه ارسال برعهده مشتری خواهدد بود.
  4. پیگیری سفارش:
    • پس از ارسال سفارش، یک کد رهگیری برای شما پیامک می‌شود. در صورت عدم دریافت پیامک پس از 3 روز، با پشتیبانی فروشگاه تماس بگیرید تا وضعیت سفارش شما پیگیری شود.
  5. هزینه ارسال:
    • هزینه ارسال بسته کاملا برعهده مشتری خواهد بود.

در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر یا سوالات احتمالی، کارشناسان ما در الکترووبر آماده پاسخگویی به شما هستند. برای ارتباط با پشتیبانی با شماره‌ تماس فروشگاه 03132206867 در ارتباط باشید.