دسته‌بندی نشده

تشخیص کنتورهای اصل اشنایدر

متاسفانه کنتاکتور های فیک و تقلبی برند اشنایدر در بازار به وفور یافت می شوند. استفاده از کنتاکتورهای قیمت پایین و بی کیفیت باعث می شود که نتیجه نهایی کار و پروژه ای که انجام داده اید با مشکلات زیادی مواجه شود، پس بهتر است از همان ابتدای کار از کنتاکتور اشنایدر اصل برای پروژه خود استفاده کنید تا حتی در صورت بروز خطا مطمئن باشید که ایراد از کنتاکتور هایتان نیست. معمولا اگر بعد از اتمام کار پروژه دچار ایراداتی شود، یافتن مشکل به راحتی امکان پذیر نیست، به همین دلیل باید بدانید که چگونه می توان کنتاکتور اصلی برند اشنایدر را از تقلبی آن تشخیص داد. شما عزیزان می توانید برای مطالعه مشخصات کنتاکتور اشنایدر با وادی برق رایا همراه شوید. الکترو وبر به عنوان بهترین نمایندگی اشنایدر در ایران همواره در تلاش است که طیف وسیعی از خدمات فنی و مهندسی را به همراه محصولات این برند در اختیار مشتریان خود قرار دهد. شما می توانید انواع محصولات تولیدی این برند همچون کلید و پریز اشنایدر را از الکترو وبر بخواهید.

 

کنتاکتور اشنایدر اصل

معمولا برای اطمینان از این‌که محصولی که خریداری کرده ایم، اصل است بهترین کار خرید از نمایندگی های معتبر است. در مورد کنتاکتور اشنایدر اصل نیز بهترین کار خرید از نمایندگی معتبر است. خوشبختانه کنتاکتور اشنایدر اصلی به راحتی در مقایسه با مدل های چینی و بی کیفیت آن‌ها قابل تشخیص خواهد بود. کنتاکتور های اصلی هولوگرام های مخصوصی دارند که این هولوگرام ها نشان دهنده گارانتی و خدمات پس از فروشی است که نمایندگی های معتبر فقط می توانند به مشتریان ارائه دهند. یکی از راه های تشخیص اصل بودن کنتاکتوری که خریداری کرده اید همین هولوگرام و مسئله گارانتی است. هولوگرامی که کنتاکتورهای اصلی این برند دارند با چرخش 90 درجه ای متوجه تغییر رنگی بین کلمه ایران و زمینه اصلی هولوگرام خواهید شد، این درحالی است که محصولات تقلبی این امکان را ندارند. با تکان دادن و چرخاندن این هولوگرام به سمت چپ و راست متوجه خطوطی در آن خواهید شد. جالب است بدانید این خطوط رزولوشن بالای 10000 دی پی آی دارند، پس خطوط معمولی نیستند که هر کسی بتواند آن را بسازد و فقط محصولات اصل اشنایدر این هولوگرام ویژه را دارند. شرکت اشنایدر از کمپانی های بسیار قدرتمند در زمینه ساخت انواع محصولات پر کاربرد در صنعت برق است و لذا باید بدانید که چنین کمپانی از محصولات بی کیفیت و نامرغوب در ساخت قطعات خود هرگز به کار نمی برد. حتی در مورد ظاهر و بسته بندی محصولات خود نیز این به کیفیت اهمیت بالایی می دهد. اگر در زمینه برق و قطعات الکتریکی تخصص داشته باشید و پیش از این با این دستگاه ها کار کرده باشید حتما با دیدن کنتاکتور های اصلی برند اشنایدر متوجه خواهید شد که اصل هستند، زیرا کیفیت قطعات و شکل ظاهری که دارد خود گویای کیفیت بسیار بالای آنان است. پس می توانید با بررسی کردن دقیق اجزا و قطعاتی که در کنتاکتور وجود دارد به اصل بودن آن پی ببرید. تمامی مواردی که ذکر شد به مشتریان در هنگام خرید کمک می کند تا محصول اصل و با کیفیت عالی را خریداری نمایند. شما عزیزان می توانید انواع کنتاکتور سه فاز اشنایدر را از وادی برق رایا تهیه کنید. وادی برق رایا عرضه کننده کنتاکتور اصل از برندهای معروف دیگری چون شیل ایران است. برای اطلاع از قیمت کنتاکتور شیل ایران و خرید آن به سایت وادی برق رایا مراجعه کنید. شما عزیزان می توانید اطلاعات مورد نیاز خود درباره هر محصول از برند اشنایدر را در کاتالوگ اشنایدر pdf مشاهده کنید فقط کافیست فایل کاتالوگ محصولات اشنایدر را از سایت وادی برق رایا دانلود کنید.

 

کنتاکتور اشنایدر تقلبی

نقطه مقابل کنتاکتور اشنایدر اصل فیک این محصول است. مدل نامرغوبی که در دنیا به اسم فیک برای اشنایدر شناخته شده است. کنتاکتور های ساخت چین است. شرکت اشنایدر به دلیل تقاضا بسیار زیادی که مردم در تمام دنیا برای محصولات آن‌ها دارند، مدت ها است که اقدام به تأسیس شرکت های مختلف در کشور های دیگر کرده و این شرکت ها تحت لیسانس اشنایدر این محصولات و قطعات را در کشور های خود تولید و در اختیار مشتریان خود قرار می دهند. این کار در وهله اول باعث می شود که قیمت تمام شده برای محصول نسبت به این که از خود شرکت اصلی اشنایدر ارسال شود، کمتر باشد، اما متاسفانه افراد زیادی از این موضوع سو استفاده کرده و اقدام به ساخت کنتاکتورهایی بی کیفیت کرده اند. اشنایدرهای چینی که ساخته شده اند، قیمت بسیار پایین تری دارند اما در مقابل برای کار در صنعت بسیار خطر آفرین هستند و استاندارد های اصلی و ضروری که یک کنتاکتور با کیفیت باید داشته باشد را به هیچ عنوان ندارد. به هنگام کار در بخش های صنعت برق به خصوص مواقعی که با برق سه فاز کار می کنید، تجهیزات ایمن نقش اصلی و اساسی را ایفا می کنند. در تمام دنیا اولین و مهم ترین چیزی که باید قبل از شروع به کار پروژه باید به آن اهمیت بالایی داد حفظ ایمنی و جان انسان است. پس استفاده از محصولات اصل و خوب مثل کنتاکتور اشنایدر اصل باعث می شود که پروژه بدون مشکل روال خود را طی کند. محصولات اصل اشنایدر طبق استانداردهای جهانی ساخته می شوند که مشکلی برای انسان محیط زیست وغیره نداشته باشد اما محصولات فیک و چینی که خوشبختانه به دلایل مشکلات گمرکی وارد ایران نمی شوند. وادی برق رایا عرضه کننده کنتاکتور اشنایدر اصل است. برای خرید انواع کنتاکتور اشنایدر بدون نیاز به تشخیص اصل بودن آن به وب سایت وادی برق رایا مراجعه کنید و کنتاکتور اشنایدر اصل بخرید. وادی برق رایا نمایندگی اشنایدر اصفهان است، جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با ما در تماس باشید.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *