دسته‌بندی نشده

راهنمای دقیق نصب فتوسل شیوا امواج

حساسیت بسیار بالای فتوسل و مقاومت آن به نور، موجب می شود که برای نصب آن دقت بالایی به خرج داده شود. طراحی و ساخت فتوسل های تولید شده توسط شیوا امواج نشان می دهد که در مقایسه با محصولات برندهای دیگر به راحتی می توانید از آن‌ ها بهره ببرید. با توجه به اینکه فتوسل ها در دو شکل ۳ و ۴ سیم تولید می‌ شوند، برای نصب هر کدام باید اطلاعات کافی داشته باشید. طی کردن مراحل نصب فتوسل شیوا امواج به سادگی تمام، امکان‌ پذیر خواهد بود. نوع ساخت فتوسل شیوا امواج به شکلی است که برای سیم کشی آن‌ ها باید به مانند کلیدهای تک پل اقدام کرد. در کنار راهکارها و مراحلی که برای نصب فتوسل شیوا امواج باید به دقت طی کنید، محلی که قصد دارید فتوسل را در آنجا نصب کنید نیز باید با دقت بالا انتخاب شود. در واقع اهمیت بسیار بالای محل نصب فتوسل به شکلی است که همواره تاکید می شود این قطعات را در بهترین مکان نصب کنید. سعی کنید فتوسل را در ارتفاع مناسب و در مکانی رو باز قرار دهید. علاوه بر این اگر به دنبال نصب فتوسل شیوا امواج هستید، توصیه ما به شما این است که آن را در نزدیک لامپ ها و در محل تابش نور مستقیم لامپ ها قرار ندهید. کیفیت بسیار بالای فتوسل های شیوا امواج و بهره مندی از استانداردهای لازم و گواهینامه های معتبر سازمان های پژوهشی به خوبی بیانگر عملکرد ایده‌ آل آن ها خواهد بود. به همین علت سعی کنید با طی کردن راهکارهای نصب اصولی فتوسل شیوا امواج، از قابلیت‌های محصولات این برند بیشترین بهره را ببرید. اگر به دنبال خرید و استفاده از فتوسل شیوا امواج هستید و قصد دارید مدل های مختلف این برند را بررسی کنید، مجموعه الکترو وبر به شما اطلاعات کافی در این زمینه خواهد داد.

علاوه بر این در سایت الکترو وبر می توانید نحوه تنظیم تایمر شیوا امواج، تنظیم ساعت نجومی شیوا امواج و… را یاد بگیرید. برای نحوه تنظیم این محصولات کاربردی به سایت الکترو وبر مراجعه کنید.

تصویر نحوه نصب فوتوسل و اتصال آن به لامپ و فاز و نول

 مراحل نصب فتوسل شیوا امواج

برای نصب فتوسل شیوا امواج باید این مسیر را به خوبی طی نمایید. همانگونه که عنوان کردیم مهمترین مرحله برای نصب فتوسل، انتخاب مکانی مناسب برای نصب محسوب می شود. پس از آن که محل مورد نظر را انتخاب کردید، بسته به موقعیتی که برای نصب کردن برگزیده اید باید بست فلزی را با استفاده از رول پلاکی که درون جعبه قرار دارد یا به وسیله پیچ و مهره در جهت صحیح، نصب کنید. اهمیت بالای نصب فتوسل شیوا امواج به شکلی است که اگر بست فتوسل را به صورت اشتباه نصب نمایید، پس از طی مدت زمانی کوتاه، فتوسل وارونه خواهد شد و می توان اختلالاتی در کارایی و عملکرد آن مشاهده کرد. پس از نصب فتوسل به صورت کامل باید سیم های موجود در آن را مطابق با راهنمایی‌ های بیان شده بر روی آن نصب کنید. اگر فتوسل انتخاب شده توسط شما دارای سه سیم است باید ابتدا سیم مشکی را به سیم فاز برق شهری متصل کنید. پس از آن می توانید به سیم سفید موجود در آن سیم دیگر برق شهر را ببندید. مطابق با مدار سیم کشی می توانید به یک طرف لامپ، سیم قرمز را متصل نمایید. پس از آن یک فاز و یک نول به لامپ خواهید داد. اکنون به سیم فاز لامپ باید سیم قرمز فتوسل را وصل کنید. در این گام باید به سیم سفید رنگ موجود در آن، سیم نول لامپ را متصل کنید. مراحل نصب فتوسل شیوا امواج مراحل نصب فتوسل چهار سیمه شیوا امواج برای نصب فتوسل چهار سیمه که معمولاً دو رنگ آن شبیه به همدیگر بوده و سفید هستند و دو رنگ دیگر سیم به رنگ قرمز یا سیاه در روی آن ها قرار می گیرند، باید به صورت مستقیم سیم سیاه را به سیم فاز متصل کنید. در عین حال به یک سر لامپ، سیم قرمز را وصل کنید و سیم نول که به جعبه فتوسل متصل است را به سمت دیگر لامپ وصل خواهید کرد. حال می توانید برای تست کردن فتوسل شیوا امواج، پلاستیک مشکی که در درون جعبه فتوسل قرار دارد را به صورت کامل بر روی آن قرار دهید. اگر مراحل را به خوبی طی کرده باشید پس از مدت زمانی حدود ۳۰ ثانیه ای با روشن شدن لامپ مواجه خواهید شد. در این گام می‌ توانید پلاستیک مشکی را بردارید. اگر مجدداً پس از طی کردن مدت زمانی ۳۰ ثانیه ای، لامپ های مورد نظر خاموش شوند، می توانید اطمینان حاصل کنید که مراحل نصب و سیم کشی را به خوبی انجام داده اید. اگر قصد خرید و استفاده از محصولات شیوا امواج را دارید و به دنبال روش های نصب این محصولات هستید، می توانید از خدمات ارائه شده توسط مجموعه الکترو بر بهره ببرید. اکترو وبر عرضه کننده محصولات شیوا امواج چون ساعت نجومی شیوا امواج، تایمر شیوا امواج، فتوسل شیوا امواج، تایمر استارت و… است. محصولات شیوا امواج را از الکترو وبر بخرید.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *