مطالب مرتبط با شیوا امواج

روش نصب تایمر شیوا امواج

نصب تایمر شیوا امواج

 

تایمرها تجهیزاتی هستند که در مدار فرمان قرار گرفته و با استفاده از زمان سنجی فاصله بین دو اتفاق مشخص را تنظیم و کنترل می کنند. این ابزارها سیستم های گوناگون را در زمان مشخص و بدون نیاز به حضور کاربر و به طور اتومات راه اندازی و یا خاموش می کنند. محصولات تایمر موجبات تاخیر در اتصال جریان برق و یا قطع آن را به دقت بسیار بالا فراهم می آورند. تایمرها دارای انواع مختلفی هستند و به طور کلی می توان آنها را به دو دسته دیجیتال و آنالوگ تقسیم بندی نمود.
تایمرهای آنالوگ نسل اول این محصولات هستند که در حال حاضر نیز در صنایع به طور گسترده از آنها استفاده می شود و هنوز از رده خارج نشده اند. این نوع تایمرها میزان بازه زمانی سپری شده را نمایش نمی دهند و صرفا با یک چراغ چشمک زمان، به کاربر اعلام می کنند که دستگاه در حال شمارش و انجام زمان سنجی مطابق تنظیمات است. تایمرهای دیجیتال، نسل پیشرفته این محصولات هستند که در طراحی و ساخت آنها یک صفحه نمایش بر روی سیستم آنها تعبیه شده است که کاربران با استفاده از آنها می تواند اطلاعات دقیقی راجع به میزان زمان طی شده فرآیند زمان سنجی کسب نمایند. شما عزیزان می توانید برای استعلام قیمت تایمر ثانیه شیوا امواج، تایمر آنالوگ شیوا امواج، ساعت نجومی دو رله ای شیوا امواج و … با الکترووبر همراه شوید. الکترو وبر عرضه کننده محصولات شیوا امواج چون تایمر شیوا امواج، ساعت نجومی شیوا امواج، ساعت فرمان شیوا امواج و… است. شرکت شیوا امواج طیف گسترده ای از تایمرها که از گواهینامه استاندارد اروپا برخوردار هستند و تائیدیه اداره برق کشوری به آنها اعطا شده است را برای پاسخگویی به نیاز مشتریان خود ارائه نموده است. اگر چه این تجهیزات گوناگون و متنوع هستند و هر یک موارد مصرف و به کارگیری منحصر به فردی دارند اما؛ شیوه نصب آنها تقریبا یکسان و مشابه است. روش نصب تایمرها سهل و ساده است و با کمی تامل و دقت توسط تمامی افراد قابل اجرا می باشد.

آموزش طریقه نصب تایمر شیوا امواج

استفاده از تایمرها در مکان های مسکونی، صنعتی و تجاری مفید فایده است و امروزه شاهد حضور پر تکرار این محصولات در جاهای مختلف و با کاربری ها متفاوت هستیم. آشنایی با کارکرد محصولات و شیوه نصب و راه اندازی آنها، موجب افزایش کارایی آنها در حین مصرف می شود. به همین علت در کاتالوگ عرضه تایمرهای شیوا امواج روش نصب هر محصول به شیوه ای آسان و قابل استفاده برای عموم مردم تشریح شده است.
راه اندازی و کانفیگور کردن نمونه های مختلف تایمر با یکدیگر متفاوت است و هر سیستمی نیازمند اجرای شیوه ای منحصر به فرد برای انجام این پروسه دارد اما؛ نصب تمام انواع محصولات به یک صورت انجام می شود. برای نصب تایمرهای شیوا امواج پس از قرارگیری دستگاه بر روی ریل باید گام های زیر طی شود:

  1. در گام اول باید بین نول و فاز شبکه و نول و فاز دستگاه تایمر اتصال ایجاد شود.
  2. در گام دوم بین ترمینال 15 دستگاه تایمر و فاز اتصال برقرار می گردد.
  3. گام سوم اختصاص به ایجاد اتصال بین خروجی ترمینال 18 و یک سمت بوبین کنتاکور دارد.
  4. در گام چهارم سمت مقابل بوبین به نول اتصال می یابد.

پس از انجام مراحل فوق، سیستم تایمر در محل مورد نظر نصب شده است اما دستگاه هنوز کار نمی کند. برای ورود تایمر به چرخه فعالیت و شروع به کار دستگاه، لازم است مراحل راه اندازی آن نیز به دقت انجام شود. کانفیگور کردن تایمرها کار سخت و پیچیده ای نیست و چنانچه مراحل و گام های لازم به ترتیب و پشت سر هم انجام شود، نتیجه مطلوب حاصل خواهد شد.
برای انجام تنظیمات و راه اندازی درست هر تایمر لازم است کاربر پیش از اقدام به کار، اطلاعات جامعی را در این رابطه کسب نماید. روشن است که بروز اشتباه در حین انجام این پروسه مانع از برخورداری از عملکرد مطلوب تایمر خواهد شد. چنانچه کاربران علی رغم مطالعه و پیش آگهی در این زمینه، در هنگام نصب و راه اندازی تایمر با مشکل مواجه شوند، می توانند از راهنمایی کارشناسان خبره وادی برق رایا بهره گیری نموده و مسئله پیش آمده را به راحتی مرتفع سازند.

وادی برق : عرضه کننده محصولات شیوا امواج

برای کسب اطلاعات بیشتر نسبت به محصولات وادی برق و همچنین مشاهده لیست قیمت، مشخصات و خرید محصول مورد نظرتان با وادی برق رایا همراه باشید. نحوه تنظیم تایمر شیوا امواج، نصب فتوسل شیوا امواج، تنظیم ساعت نجومی شیوا امواج

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *