دسته‌بندی نشده, مطالب مفید اشنایدر

کاربرد کلید اتوماتیک اشنایدر

 

برای اینکه یک محصول را انتخاب کنیم، به پارامتر های مورد نظرمان دقت می کنیم، محصولی که پارامتر های مورد نیاز مارا داشته باشد یا به آن نزدیک باشد انتخاب می شود. اما باید ذکر شود که هر محصول با توجه به متریال به کار رفته و یا روش ساخت ویژگی های متفاوتی دارد. پس باید به این نکته توجه کنید، که داشتن مرجعی که تمامی ویژگی های هر محصول را در آن نوشته باشد، بهترین گزینه برای انتخاب است.
کاتالوگ به شما کمک می کند تا محصول مورد نظر خود را در سریع ترین زمان پیدا کنید. شرکتی از جمله اشنایدر الکتریک ایران که در این زمینه فعالیت می کند و تولیدی انبوه دارد، کاتالوگی وسیع را به شما عرضه می کند. پس با انتخاب کاتالوگ اشنایدر، بهترین انتخاب را نصیب خود کنید. این شرکت با بهره از بهترین متریال ها و همچنین دستگاه ها این امکان را به شما می دهد تا محصولی با بهترین کیفیت و به صرفه ترین قیمت دریافت کنید. شما عزیزان می توانید برای تهیه انواع محصولات اشنایدر چون کنتاکتور اشنایدر، کلید و پریز اشنایدر، کلید مینیاتوری اشنایدر و کلید اتوماتیک قابل تنظیم اشنایدر و… با وادی برق رایا همراه شوید. با خرید کنتاکتور اشنایدر، کلید و پریز اشنایدر، کلید اتوماتیک اشنایدر و… از وادی برق رایا از اصل بودن آن مطمئن شوید. علاوه بر این در سایت وادی برق رایا کاتالوگ محصولات برند شیل ایران، رعد الکتریک و… موجود است. با دانلود و مشاهده این کاتالوگ ها با محصولات این برندهای معروف و معتبر آشنا شوید.

دانلود کاتالوگ کلید اتوماتیک اشنایدر

برای کسب اطلاعات بیشتر نسبت به کاتالوگ فارسی کلید اتوماتیک اشنایدر ، آن را از وبسایت معتبر وادی برق رایا دانلود کنید. الکترو وبر به عنوان بهترین نمایندگی اشنایدر در ایران همواره در تلاش است که طیف وسیعی از خدمات فنی و مهندسی را به همراه محصولات این برند در اختیار مشتریان خود قرار دهد.

کاتالوگ کلید اتوماتیک اشنایدر

کلید اتوماتیک اشنایدر (Schneider Automatic Switch)

یک دستگاه الکترومکانیکی است که برای حفاظت از سیستم های الکتریکی در برابر اضافه بار، اتصال کوتاه و نوسانات ولتاژ استفاده می‌شود. این کلیدها برای محافظت از تجهیزات الکتریکی و جلوگیری از آسیب دیدن آنها در صورت وقوع اتفاقات ناگوار مانند اتصال کوتاه، بارزشی، نوسانات ولتاژ و یا اتصال به زمین طراحی شده‌اند.

کلیدهای اشنایدر معمولاً در سه نوع تولید می‌شوند: کلیدهای حفاظت از اضافه بار (MCCB)، کلیدهایحفاظت از اتصال کوتاه (MCB) و کلیدهای حفاظت از دستگاه‌های الکتریکی (RCD)، که هر یک برای محافظت در برابر خطرات خاصی طراحی شده‌اند.

کلیدهای MCCB برای حفاظت از بارهای بزرگ و تجهیزات صنعتی استفاده می‌شوند. این کلیدها قابلیت تنظیم جریان حداکثر را دارند و معمولاً برای محافظت از سیستم‌های الکتریکی با توان بالا و جریان بالا استفاده می‌شوند.

کلیدهای MCB برای حفاظت از بارهای کوچکتر و خانگی استفاده می‌شوند. این کلیدها معمولاً جریان حداکثر ثابت دارند و برای محافظت از تجهیزات الکتریکی کوچکتر و خطوط الکتریکی در خانه‌ها و ساختمان‌ها مناسب هستند.

کلیدهای RCD (Residual Current Device) یا همان دستگاه‌های حفاظت از دستگاه‌های الکتریکی، برای جلوگیری از خطرات الکتریکی مربوط به نشت جریان به زمین استفاده می‌شوند. این دستگاه‌ها به طور خاص برای محافظت از افراد در معرض خطر نشت جریان الکتریکی در محیط‌های خانگی و نیز در محیط‌های صنعتی استفاده می‌شوند.

در کل، کلیدهای اتوماتیک اشنایدر یکه معمولاً با نامهای MCCB، MCB و RCD شناخته می‌شوند، یکی از ابزارهای مهم برای حفاظت از سیستم‌های الکتریکی و تجهیزات الکتریکی در برابر خطرات الکتریکی هستند. این کلیدها در سطوح مختلفی از جریان و توان طراحی شده‌اند تا بتوانند به صورت اتوماتیک از تجهیزات الکتریکی در برابر خطراتی مانند اتصال کوتاه و نشت جریان به زمین محافظت کنند. کلیدهای اشنایدر با کیفیت ساخت بالا و عملکرد قابل اطمینان شناخته شده‌اند و در صنایع مختلف، از جمله صنایعات برق، صنایع نفت و گاز، صنایع خودروسازی و صنایع تولیدی دیگر استفاده می‌شوند.

کاربرد کلید اتوماتیک MCCB

کلید اتوماتیک MCCB (Molded Case Circuit Breaker) برای حفاظت از سیستم‌های الکتریکی در برابر اضافه بار، اتصال کوتاه و نوسانات ولتاژ استفاده می‌شود. این کلیدها برای محافظت از تجهیزات الکتریکی و جلوگیری از آسیب دیدن آنها در صورت وقوع اتفاقات ناگوار مانند اتصال کوتاه، بارزشی، نوسانات ولتاژ و یا اتصال به زمین طراحی شده‌اند. کلیدهای MCCB برای حفاظت از بارهای بزرگ و تجهیزات صنعتی استفاده می‌شوند. این کلیدها قابلیت تنظیم جریان حداکثر را دارند و معمولاً برای محافظت از سیستم‌های الکتریکی با توان بالا و جریان بالا استفاده می‌شوند. برای مثال، در صنایعی مانند صنایع فولاد، صنایع شیمیایی، صنایع نفت و گاز و صنایع خودروسازی از این کلیدها استفاده می‌شود.

کلید MCCB به صورت اتوماتیک عمل می‌کند و در صورتی که جریان الکتریکی از حد مجاز بیشتر شود، آن را قطع می‌کند. در برخی مدل‌ها، این کلیدها با ویژگی‌های اضافی مانند قابلیت تشخیص جریان فرعی، قابلیت تنظیم زمان عملکرد و قابلیت اتصال به شبکهای ارتباطی دیگر نیز عرضه می‌شوند. به علاوه، کلید MCCB معمولاً با نشانگرهای LED روی بدنه آن مجهز است که وضعیت عملکرد آن را نشان می‌دهد.

بنابراین، کلید اتوماتیک MCCB به عنوان یکی از ابزارهای مهم برای حفاظت از سیستم‌های الکتریکی با توان بالا و جریان بالا در صنایع مختلف به کار می‌رود. این کلیدها با کیفیت ساخت بالا و عملکرد قابل اطمینان شناخته شده‌اند و در صنایعی مانند صنایع فولاد، شیمیایی، نفت و گاز، خودروسازی و صنایع تولیدی دیگر مورد استفاده قرار می‌گیرند.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *